Mysig helg :)

Oja.. Det var det verkligen. Synd att den skulle ta slut bara :(
Så tillbaka till skolan igen :( Iförsig var det ingen jobbig dag idag.
För jag va på skolan i typ 20 minuter, sen for jag å handlade och for hem.
Provet i astronomi som egentligen skulle vara imorgon blev framskjutet tills på onsdag vilket gjorde mig väldigt glad.
Har haft annat för mig än att plugga. Haha.

Sen bjöd Nettan på middag idag oxå :) tacos som var supergott.
Ska bju igen nån dag ;) Ikväll har jag inte gjort mycket alls.
Pluggat och duschat.. Funderar på att krypa i säng snart.. men. Njae, inte riktigt än.
För snart är det weeds och sen scrubs :)
Det kan man inte missa.

Men datorn stängs iaf av nu.. Så.
God natt..

Kyssas<3

Ingen får mig att må så bra som du :)

Kommentarer
Postat av: Syrran;)

Hmm,, nu hoppas jag få höra vad som blev så mysigt till slut.....tror jag förstår lite men inte allt;) kram kram....

2009-02-03 @ 09:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0