Också var det onsdag..

Och dagarna närmar sig helgen :)
Vilket känns super :) Längtar hur mycke som helst.
Först ska Nettan med till storuman, sen ska vi köra skoter, sen få jag träffa André :)
Så det kommer nog bli en kanonhelg :)

Världens drygaste onsdag idag :(
Hade NK imorse halv nio till kvart över nio, sedan hål till 10 då vi hade religion till elva.
Sen lunch och hål typ hur länge som helst. For hem till mig å såg en film.
Sedan så blev det upp på skolan igen halv ett, för att ha PA i en halvtimma :S Drygt.
Sen hål igen till halv tre. Sen lernia med världens drygaste vinarbete! Där jag inte hittar det jag letar efter :S
Så nu överlämnar jag det till David!

Men en bra sak med den här dagen var att jag äntligen fick tag i barnmorskan som jag försökt få tag i i två dagar nu.
Kärringen borde antingen skaffa mer telefontid eller fler besökstider. För om det ska vara såhär blir man ju galen.
Jag mena tänk om det är något akut. :S Som tur var så skulle jag bara förnya mitt recept. Men ändå!
Jag blir rent ut sagt upprörd. :S

Ikväll blir det att umgås med madde :)
Sen blir det mamma och mormors goda pölsa till middag.
Vilket känns super :P

Skulle egentligen ringa å väcka söt imorse, men jag klev upp så sent så det fanns inte tid.
För jag råka somna lite för sent igår, sist jag kollade på klockan då var den halv 4 :S
Så förhoppningsvis somnar jag tidigt ikväll.. :)

Nä, nu ska jag koka potatis :)
Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0