Promenad..

Kände mig lite ensam ikväll, så jag tänkte att om jag går ut och går så kommer jag bort från dom tankarna.
och det gjorde jag oxå. De första 30 minutrarna var det jättehärligt ute :)
Helt underbart och jag fick rensa ut massa dåliga tankar ur mitt huvud som jag verkligen behövde.
Men sedan när jag gått en kvart till då höll jag på att DÖÖÖÖ!! Helt seriöst. Jag frös så mycke fruktansvärt.
Benen stack, ungefär som när man gör tusen nålar eller om man få sockerdricka i foten :S Jättehemskt.
Sen kändes det som om jag skulle förfrysa halva ansiktet.
Men jag kan iaf somna gott ikväll, med en vetskap om att jag har gjort något bra för min kropp ikväll :)
Så all denns kyla som jag känner i min kropp nu, gör inte så mycket :)

Madde hämtade mig iaf vid djurparken där jag stod helt fastfrusen :S Haha.
Skönt att åka varm bil. Sen drog vi raggen och bara prata.
Sen hem å såg på Ghost Whisperer. Och sen drog vi upp till nettan och pratade en massa.
Så tankarna om ensamheten försvann. :) För jag är egentligen inte särskilt ensam. Haha
Har ofta människor omkring mig, och då när det väl blir tyst och de bara är jag här hemma. Så kan det kännas lite tomt.
Men man måste väl lära sig att vara ensam ibland med.

Imorrn är det fredag, och jag längtar.
Längtar efter helgen, sedan längtar jag tills jag får träffa André igen :)
Sen blire ju skoter i helgen oxå. Och massa myys framför stortvn :)
Känns super faktiskt.
Lernia dock, kändes inte sådär superroligt imorrn, för jag tror nämligen att jag har koken imorrn :(
Och det brukar alltid vara så himla mycket att göra. Men ja.. Kul ändå på något sätt, tiden går så fort.
Aja, kanske har kassan ändå. vem vet? :) Haha

Måste skriva en rad till Syster oxå :)
Tycker synd om dig, men du får se det såhär.
Det kunde vart värre :) Älskar dig! Puss

Nu måste jag packa, för det har jag skjutit upp hela kvällen :) Men nu ska det äntligen bli av.
Fast jag vet inte riktigt vad jag ska packa! Haha. Aja..

Pusspuss

All my agony fades away, when you hold me in your embrace.


Kommentarer
Postat av: Syrran;)

Mmm,, men så va de ju de där me tvättmedlet oxå;) Älskar dig me,, Puss Puss....

2009-02-21 @ 12:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0