Skönaste dagen på länge..

Sovmorgon till halv tre idag ;)
helt underbart... Sov till 12.. Klev upp, duschade, åt lunch och bara myste.
Gjorde mig i ordning och for ut å ragga lite :)
Sen till lernia och bara satt. Hade inget att göra där egentligen, men vad gör man inte för närvaron :P
Sen drog jag, Angelica och Emma på lilla bgis och käkade middag tillsammans.
Alltid lika mysigt och trevligt.
Och nu sitter jag här och försöker plugga. Men går som dåligt när allt annat i den här världen är så mycke roligare. :P
Vet inte riktigt hur jag ska göra för att ta mig i kragen och plugga. :P
Men ska nog börja snart..

Hittade världens sötaste bild på kisse när hon va liten.. :P
Ska lägga upp den.. :)



Nu ska jag plugga. :P puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm,, där va surpuppan lite spinkigare än nu;) Kämpa på me pluggandet, de lönar sig att göra de tråkiga nu SEN får du ägna dig åt de roliga!!!;) Kram Kram...

2009-02-24 @ 19:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0