Tisdag..

Lång dag har det varit.. Och det har inte varit en sån där superbra dag.
Jag vet inte riktigt varför, men jag har inte varit på humör.
Går å tänker på en massa saker som inte har med mig egentligen att göra och är inte alls närvarande.
Jag hoppas bara att jag kan sluta fundera. För jag orkar inte gå omkring och tänka på det.
Det ordnar sig med tiden :)

Men jag tror iaf att det är dags att rycka upp sig :)
För övrigt så åker jag, Nettan, Angelica och förhoppningsvis André till Hudiksvall den 27 :)
Vilket kommer bli hur jäkla kul som helst. Längtar galet mycket alltså :)
Vi satt å letade efter barer vi kunde gå på, och hittade en som hette Tre Bockar.
Där dom skulle ha värsta kvällen, samma kväll som vi tänkte gå ut :)
All sprit oavsett vad man ville ha kostade 30 kronor :) Så det kommer bli riktigt riktigt trevligt :)

Ne, nu ska jag va social med Nettan :)
Kysskyss

I only wanna be with you!

Kommentarer
Postat av: Syrran;)

Oh shit va mycket sprit de blir de då,, blir nästan rädd;)Hoppas A följer me o agerar assistent åt dig o brudarna......Pöss;)

2009-02-17 @ 18:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0