Härlig helg :)

Fredagen var väl inte den bästa, eftersom min kära bil vägrade starta.
Så det var många arga ord som sas den kvällen.
Men tack vare Nisse (Maddes pappa) så fick vi igång den och kunde köra hemåt.
Kom fram till storuman halv nio, åt en pizza, köpte lite gotta och hyrde film.
Såg inte filmen för vi slocknade halv elva i soffan, och sov där tills halv tre :P
Sen blev det sängen. haha..

Lördag så sov jag länge och väl. Vilket var behövligt :)
Låg å dega rätt länge sen kom vi på att vi skulle ut å köra skoter :)
Så det blev en rätt lång skotertur med massa skratt :P
Madde höll på flyga av några gånger :)
Vilket var hysteriskt kul. haha.
Kom hem å åt middag, sen började förberedelserna inför kvällen.
Hade inte tänkt dricka, men det blev så iaf.
Hade iaf en trevlig kväll, med mycke skratt :)

Mådde bättre än vad jag förtjänade imorse, vilket jag var väldigt glad över.
Haha, tro sprit ska bli mitt nya dricka. Blir aldrig lika bakis av sprit som jag blir av öl och cider.
För då kan jag ju knappt leva :P Haha.
Dagen bestod av skidskytte och skotertur upp till backen :P
Sen hem å åt lite middag för att sen åka hem till Lse.
Så nu sitter jag här. Igen :P
Skola imorrn och det känns inte lockande alls :S Men men, det ordnar sig. inte så länge kvar nu. :)

Satt nyss å åt äppelbitar som var hur gott som helst, men då klantade jag mig så jag tappade jättemånga bitar på golvet och blev dammiga och äckliga, så då blev det inge mer äppelbitar :(
Sista äpplet dessutom. Får se till att köpa hem fler imorrn så jag kan äta massor :)
Nyttigt och gott :)
Nä, nu svamlar jag. Ska försöka hitta på nåt att göra.
Tro jag ska spela lite gitarr och sjunga en sväng. känns som om det behövs lite musikterapi :)

Aja, god natt.
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0