Hemska, hemska dag.

Tur att den snart är över, för den var varit så hemsk!
Har varit så arg så jag nästan gråtit. Haha. Vad har min telefon gjort världen för ont?
Absolut ingenting, den har alltid varit snäll och lydig med inte nu längre :(
Den är helt död :(
Det ville vara upprorisk igår efter jag slutat prata med söt och bara la av :(
Har försökt uppdatera mjukvaran hela dagen, men den vill inte.
Så dom på support trodde att det var batteriet som hade blivit kajko.
Så om några dagar förhoppningsvis, imorrn eller på onsdag kommer ett nytt så min telefon fungerar igen :)

Plus att det har snöat hela dagen, och varit jättehalkigt och allt har bara varit kasst idag!
Sen en redovisning på skolan som ja.. Jag inte var beredd på minst sagt. Haha.
Men det gick ju bra som tur var.
Men men.. Snart får jag krypa ner i min underbara säng och försöka sova ut :)

Ska se Scrubs nu, så kanske jag blir på bättre humör. Men ska försöka uppdatera mjukvaran en gång till först.
Så om jag hoppas riktigt riktigt riktigt mycke, så fungerar den igen!
Nu säger jag god natt och hoppas på att Tisdag blir en bättre dag. Pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0