Hmm :P

En genuin norrlänning!

"Hamnar du söder om polcirkeln får du allergiska utslag och i stan behöver du syrgas för att överleva."

 

Gjorde ett "Är du en äkta norrlännings"test på facebook :P
Och ja, som ni ser ovanför så är jag ju det. Haha..
Tydligen så fungerar jag inte där nere i söder! :P Så kan det vara.

Ne, nu snart blire middag med brudarna på Golden, för att sedan gå hem till någon och sjunga lite singstar.
Alltid lika trevligt och roligt :)
För övrigt så funderar jag på om jag ska hänga med Nettan och Jenny på hotellet imorgon.
Skulle va kul.. men. Jaa.. :P Isåfall tror jag att det får bli en nykter kväll.
För jag tror inte jag pallar att dricka i helgen oxå, med tanke på att det är duvan nästa helg, och sen fyller jag ju år den 10 februari. Så.. Hmm. Nån öl kan man ju ta sig iaf :)

Ne, måste nog göra mig i ordning nu.
Hoppas helgen går fort och att vi ses på söndag ;)
Kysskyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0