Ibland..

Är jag en liten mes :) Haha
nä, men efter att ha pratat med både Emma och Nettan insåg jag att jag är inte alls ensam!
Jag har dom bästa i hela världen! Tack för att ni finns! Skulle inte klarat mig utan er <3
Fast såklart tycker jag ändå att han kan komma hem :)

När jag är trött är jag grinig och ibland vet jag bara inte alls vad jag ska göra med mig själv :S
Promenaden gjorde mig gott, och känner mig redan på bättre humör :)
Blev en lång sväng på 1 timme och 15 minuter :) en sån promenad varje kväll å kilona kommer att rasa :)
Vilket inte alls är fy skam, sen när man ha sällskap så blir det hela mycke roligare.
Men guuud, det kommer kännas i mina ben imorgon. Men det ska kännas att man gjort något, annars är det inte värt. :)

Känner mig rätt trött, alltså sova trött just nu.
Så jag tror det blir en tidig kväll, och ska försöka att inte fastna framför scrubs ikväll.
Det slutar aldrig bra då. :P För de håller på så länge, och vips så blev det en sen kväll ändå.

Hmm, nu börjar jag snart svamla, så.. :P
God natt!
Kyssas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0