Jul och nyår :)

Hej mitt namn är Maja Fredriksson och jag har legat på latsidan när det gäller att blogga :)
Har faktiskt haft annat för mig :) Har skaffat mig ett liv :) Eller hur man ska se på det hela.

Jahaja, vad ska jag skriva då?
Jul var en underbar dag, i stort sett hela dagen, från morgon till kväll :)
Och jag njöt av varenda sekund. :)
Men jag tror att morgonen och kvällen/natten var bäst :)
Självklart var det en underbar julafton med familjen. Med god mat, mycke skratt och i år faktiskt inga sjukdomar, förutom en ond tand från fredriks sida.

Mellandagarna tillbringade jag i storuman och i Lse :) Firade även nyår i Lse :)
Vilken var hur jävla kul som helst. :) Men jag tror det var en person som gjorde min kväll :D
Middag hos nettan, sjöng singstar, drack en massa, folk spelade guitar hero( inte jag dock. funkar halvdåligt när jag druckit), pratade massor och bara umgicks :) Pussades gjordes de oxå :) Haha
Sen närmare tolvslaget bar det av ner på shell för att kika på alla fyrverkerier, eftersom vi inte hade några själva :) Men det funkade ju det med. :P Blev billigare för oss. Haha.
Fick en nyårspuss som var riktigt mysig :)

Dagen efter sov vi länge, och åkte till storuman på eftermiddagen :)
På kvällen blev det massa mys och sova tidigt :) För söt skulle ju upp jättetidigt för att åka ner till skövde :(
Tråkigt vare iaf när han for :( Fortfarande tråkigt utan honom. Och jag tycker han kan komma hem :)
Men snart.. :) Inte så himla länge kvar nu.

Idag bär det av till Lse.. :) Och imorrn till umeå för Angelica ska skriva upp :)
Sen blire väl att gå på stan å kika. :P
Var iförsig där förra veckan med André och Nettan, meen. Äsch. inte tackar man nej till en dag på stan :)
Nu måste jag börja göra mid i ordning :)

Skriver väl kanske mera ikväll :P Om jag orkar och om de hinns med :)
Kyssas

Btw: Kommer en lista snart över alla människor/djur/ alla andra varelser i världen som jag vill lära känna :) Kan nog bli rätt kul :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0