Kyligt..

Jaa, det är fruktansvärt kallt i min lägenhet idag :(
Sitter här med täcket runt om mig och med en kopp the, men ändå måste jag frysa? Vad handlar det om då?
Kan det bli varmt snart? Vill ju hinna få upp lite värme innan jag ska ut på promenad. Annars blire ju ännu kallare. :P

Just nu snurrar en speciell tanke i mitt huvud! Vars ska jag va på praktik?
Vet inte alls vars jag vill ta vägen just nu. :P Känns mest besvärligt faktiskt.
Men det ordnar sig nog, förhoppningsvis :)
Haha..

Btw: Jag fyller år snart :) Och i present vill jag ha alla Lars winnerbäcks skivor.. :)
Och sen så svamlar jag mest idag, för jag har inte så mycket att berätta alls.
Haha. eftersom min dag har varit så ohändelserik (Är det ens ett ord?) så vet jag inte riktigt alls vad jag ska skriva.
Men.. aa.

Tisdag imorrn iaf :) Ha en bra kväll alla.
För det ska jag ha :)

Puss på söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0