Lars winnerbäck

dokumentären igår fick mig att se tillbaka och minnas en hel del!
Sitter för tillfället och lyssnar på hans underverk och jag minns! Jag minns så mycke som hänt, så mycke bra saker, så mycke dåliga saker. Saker jag aldrig kommer glömma!
Så mycket roligt vi var med om under gymnaisetiden ändå :) Haha. Älskar att tänka tillbaks på allt vi gjorde, festerna jag var på, människorna jag umgicks med!
Jag saknar allt och jag saknar er! Önskar att livet var lite mindre svårt och lite mer roligt :)
Tänk om vi hade filmat, va roligt de hade varit att se nu :) Haha.
Men men.. Life goes on :)

Igår gjorde vi påsktårtan som vi har skjutit upp alldeles för länge :)
Men nu är den klar, och endast en bild kvar. Sedan har vi allt fixat. Ska skicka in dom till Nya tryckeriet och sen kan dom börja trycka våran underbara almanacka :) Haha. gode less på den nu, måste jag säga :P
Så idag sålde vi de sista riskkapitalen och fixade även massa papper som behövdes :) Sen så ja..
Var det dags för lernia och trerätters middag :) Mätt och belåten tills man insåg att man var tvungen att åka hem å städa, diska, packa och försöka röja upp i garderoben! :(
Men som tur är så har jag Madde som ville hjälpa mig :) Mycke roligare om man är två.

Borde göra något nu, för jag har inte ens börjat :P haha..
Har faktiskt spelat lite texas oxå :P Tänker lära mig de där jävla spelet nu, så jag kan vinna över  henke och carro med fler. :P Tro faktiskt jag börjar fatta :) Och det är riktigt kul när man förstår hur man ska göra :P Haha..
så jag är rätt fast, sitter typ å spelar hela tiden, har spelat i över två timmar nu :) Haha.

Snart kommer han hem :) Tiden har gått så jäkla fort och jag vet inte vars den ha tagit vägen?
Någon annan som vet det? :P

Iaf mina och Nettans promenadplaner gick i stöpet när vi insåg att det var över 25 minus ute :S
Så vi tar upp det nästa vecka när kanske vädret vill sig :) För övrigt så diggar jag våra pratstunder när vi är ute :)
Vi pratar om allt och ingenting och det är verkligen aldrig en tyst stund :P
Men men.. Jag sitter här å skriver för att jag är lat och jag bara babblar :P
Tänker till sist ladda upp en bild på tårtan vi gjorde igår :)
Kyssas






Kommentarer
Postat av: Anonym

sä söt en tårta;) kan du göra en sån te mig me???;) du,, tänkte vi skulle göra lite reklam för e butiken,, så lämna en länk hos alla du kikar in hos, de gör jag!!! bizy.se kram kram o tack för moppen, kom väl till pass efter alla blodiga kräkningar......

2009-01-15 @ 21:03:44
Postat av: Syrran;)

va från mig alltså men de fattade du kanske;)

2009-01-15 @ 21:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0