Lifehouse

Lifehouse - Everything är nog den finaste låten jag vet!
Den är så underbar!

Hm, jag har läxa i arbetsmiljö och säkerhet, men jag har ingen framförhållning så jag har inte orkat göra den.
Visserligen ska den vara klar tills på torsdagmorgon. :P Meen.. Jag orkar inte!
Jag vet att jag måste, men tror inte att jag kommer orka ikväll, så det blir att panik göra den imorrn istället. :)
Som vanligt, alltid ute i sista minuten och får stressa. Men ärligt talat blir resultatet ändå bättre när jag tvingar mig själv:)
Så det är ju ett plus.

Så.. idag har jag haft två lektioner? Religion och Naturkunskap.
Missade lernia pga av bankmöte som gick galant :)
fixade även internetbanken, så nu var det klart.
Hm, vad har jag mer gjort idag. Varit ute å kört lite bil och sladdat runt. :)
Grattis Daniel btw som klarade körkortet idag :)
Snart har typ alla det :)

Sen satt jag nyss å kika på cdon.com för att kolla upp vad alla lars winnerbäck skivor kostade. :P
Visslerligen inte så dyra bara 59 kr och de ingick i nån sån där kampanj två cd för 49kr eller nåt sånt.
men då var det ju typ 10 st :P men det är han värd :)

snart kommer iaf nettan och ska se titanic :) förhoppningsvis kommer jag inte gråta ikväll :)
Kysskyss

snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0