Min blogg!

Vill tydligen inte visas för mig :(
Den kanske gör det för er, så ja.. Jag skriver väl lite och hoppas på bättre tider ikväll. :)

Dagen har varit så otroligt seg och jag blev så tvärstressad över den där jävla almanackan.
Massor att göra imorgon, och blir nog inte en lugn stund.
Känner att jag skulle vilja ha sovmorgon imorrn, men det går inte.
För först och främst har jag lektion med Birgit på morgon och arbetsmiljö och säkerhet, sen direkt efter det blire PA tills vi börjar på lernia. Och nu känner jag hur det vrider sig i magen av stress igen!!!!!!!!
hmm, måste nog kvälla tidigt ikväll?!

Iaf så blire promenad ikväll och städning av lägenheten ska oxå hinnas med.
Skulle egentligen behöva fara till storuman å hämta nå papper, men det orkas inte med den här veckan.
Får allt bli nästa vecka någon gång.

Nä, nu äre dags för middag.
Varma mackor står på menyn, kanske inte det nyttigaste.
Meen.. det går iaf fort. Och jag har inte tid att stå å laga en middag som tar hundra år idag.
Får blir någon annan dag.

Kysskyss

Hmm, det här skrev jag igår, men det visades inte. Så det får bli en fortsättning på de istället :S Haha
de där med att jag skulle kvälla tidigt, gick i stöpet ganska fort.
Jag somnade i soffan där vid halv 5 och vaknade halv 8 :S Stort snedsteg!!!!
För när jag ville lägga mig igår, gick det inte så bra. Jag somnade därför kvart i sex imorse :S
Trött är jag nu kan jag lova. Och hoppas verkligen att jag kan sova ikväll. men det ska jag fan göra.
Det lovar jag..

Idag, har det mesta gått fel men det har äntligen löst sig :)
Först och främst höll det inte på att fungera med att lägga in bilderna på skivan så vi höll på å jävlas rätt länge, men det krävdes en Fredriksson för att få till det :) Och det lyckades jag med tillslut. Haha.
Så, hmm. Imorrn måste vi ringa å boka möte med NT för att få försöka visa hur vi vill att kalendern ska se ut.
Vilket förhoppningsvis går bra.
Men men.. Det löser sig.

Trerätters middag idag. Vilket var supergott :) Älskar torsdag eftermiddagar :)
Alltid massa mat och man behöver aldrig göra mat hemma. :)
Så mindre disk! Fast nu ha jag ju sparat disk några dagar, så det måste jag ta hand om ikväll.
Plus att jag skulle behöva färga håret! Men vilken färg?
Aja, det återstår att se.
Ska iaf se The Hills nu, sen hopp på disken och ut på promenad.
Ha en bra kväll!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0