Onsdag idag.

Har inte varit så händelserik.
Två lektioner sedan rättegång. Som minst sagt var intressant.
Men det är inget jag ids dra upp nu. Hoppas att ni vinner iaf :)

Nu ikväll har jag ätit middag, sovit, varit med madde, varit å fyllt luft i mitt framdäck som minst sagt såg platt ut :S
Sen har jag duschat också.. :P
Borde diska och städa oxå, men det får bli imorgon när jag slipper laga middag :P Haha
Snart fredag igen, måste faktiskt erkänna att det går fortare och fortare.
Satt å pratade med brudarna idag om studentdagen idag. Ååhhh, va nära det känns.
Jag hoppas verkligen att det går fort nu :)

Finns det något mer att berätta idag? :P
Hmm, nja. Jag tror det var allt.
Känner mig inte på blogghumör idag. Haha.
Så.. nu ska jag va social med madde istället och hjälpa henne att plugga :)

Kysskyss <3

Kommentarer
Postat av: Syrran;)

Villkorligt o 80 dagsböter...

5000 kr var till oss o 500 till brottsoffermyndigheten, gick tyvärr på advokatens plädering om ofredande så, tyvärr inget olaga hot,men orkar inte överklaga o så ska väl va glad ändå...Tack för att ni kom!!! Kram Kram...

2009-01-29 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0