Paranoid?!

Mmhm, jag tror nog det. Jag läser saker, som jag egentligen inte borde.
För jag vet att det sätter mig i en konstig sits, och jag vet att jag tänker på det alldeles för mycke.
Sen helt plötsligt känner jag en klump i halsen och det känns som om gråten är nära.
Jag vet inte om det är för att jag sovit dåligt de senaste nätterna. eller om det är för att jag inte vet någonting längre!
Jag måste lova mig själv att sluta med det här!
och börja sova om nätterna! Hmm..

Mest av allt tycker jag att han kan komma hem nu! Jag vill inte vara ensam längre.
För det är precis det jag känner just nu, ensamhet :(
Och jag hatar den känslan, för jag har alltid varit den som trivts ensam och alltid klarat mig bra ensam.
Men inte nu tydligen.

Jag tror det har med årstiden att göra. Alldeles för mörkt för min smak!
så hur ska jag ta mig igenom det här?!  Tror att jag behöver sova!
Sova en hel natt, utan att ligga å snurra i evigheters evighet!
En natt där jag bara kan få vila ut!

Nee, nu måste jag rycka upp mig! De här funkar inte! Tror att jag behöver en lång promenad med Nettan ikväll för att få rensa huvudet och bara få prata ur mig lite. Hon är en ängel och hon förstår mig så otroligt bra!
Tur att hon finns <3

Ska nog hoppa in i duschen nu! Så kanske jag blir lite piggare!

Längtar till den 25!:)

Kyssas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0