Rest in peace!

Jaa, nu är det så. Att min fina blomma har tyvärr avlidit efter några dagars sjukdom!
Sista bladet föll nu ikväll 18. 45.
I will miss you.. :(




Jaja, nog med humor idag :) Nä, men seriöst. Det lättar upp stämningen lite :)
De är tur att jag inte ska bli florist eller nåt som har med att hålla växter levande!
För tro mig! Jag klarar inte av det. Varenda blomma jag haft i den här lägenheten DÖR!
I storuman hade jag iaf en plastblomma, och den var  trogen och lever fortfarande :)
Tro jag ska införskaffa några sånna istället :P De här börjar bli pinsamt :P
Plus att den här som dog nu, var typ ny oxå. Haha. Men aja. Inte mycke att göra åt just nu.

Idag har det varit en slapp dag, men så otroligt skön :P
Lunch på Lilla Bagis med brudarna :) Nachotallrik som var riktigt smaskens. :P Å mätt blev man.
Bättre än maten de serverar på tannberg :P Gröten där är inte så lockande.
Vi har blivit så bortskämda :P Haha

Snart dax för kvällspromenad ute i snön :) Men de är mysigt :)
Sen ska jag väl hoppa in i duschen, och hinna vara med Madde en sväng oxå :) Ska bli trevligt.
Har iaf sovit så mycke bättre i natt, även om det inte var så mycke.
Så har jag iaf inte sovit oroligt :) tro det var promenaden som gjorde susen :)

Kanske dags att klä sig nu :) Nettan kommer strax.

Puss på du! :)

Kommentarer
Postat av: Syrran;)

de måste va den där orkidèn du tänker på va;) den kommer att vara dig evigt trogen, o alla har vi blommor som dör ifrån oss....inget att hänga upp sig på så länge vi har varann!!! Love You!!!

2009-01-13 @ 19:55:26
Postat av: Anonym

Verkar inte kunna lämna kommentarer längre:(

2009-01-13 @ 19:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0