:(

Korten på bordet, och jag förlorade!
Jag suger! Nu slutar jag med det här..

Sitter här och skriver med en stor klump i magen, gråten i halsen och tårar som faller ner för kinderna.
Det gör så fruktansvärt ont när man verkligen tycker om en människa som inte tycker om en tillbaka :(
Jag vet, det där lät jättetöntigt. Men idag är en sådan dag när man får vara lite extra töntig.
Fan! De här kommer bli en jobbig period.
Men jag uppskattar din ärlighet.
Och jag saknar dig!

Nee, undra om man kanske skulle ryckt upp sig lite.
Hoppat in i duschen och kvällat tidigt.
Men sova utan dig där kändes inge roligt. Speciellt när det är du som gör mig så otroligt lugn.
All oro försvinner med dig, men jag antar att den kommer tillbaka nu.

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag finns alltid alltid där för dig

2009-03-05 @ 23:37:05
URL: http://emmafred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0