Funderationer över allt..

Funderar och funderar och får inga svar..
Var står vi egentligen?
Men på ett sätt så skiter jag faktiskt i vilket. Jag vill bara vara med dig!
Jag mår bra när jag är med dig!
Jag känner mig lugn när jag somnar om kvällen och vaknar på morgonen och känner att du är där.
Jag vill inte att dessa känslor ska försvinna!

Ska upp tidigt imorgon för att börja praktiken på sjukan.
Känns lite spännande faktiskt. Men även nervöööst.. Brukar inte vara nervös.
Men nu är jag det. :P förhoppningsvis går det kanon..

Sova själv ikväll.. :(
Aldrig kul som sagt.. Men men..

Ska väl dra vidare.. Peace

Kommentarer
Postat av: Syrran;)

Ja nu fattar jag ju ingenting då, men de ä väl som vanligt antar jag,, börjar va en o annan sväng me detta.......hör av dig när de passar!! Kram

2009-03-09 @ 10:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0