Måndag igen..

Och ännu en dag på jobbet är över.
Gick sent idag, så jag har precis slutat.. Sen bara två dagar till sen är jag ledig en dag.
Sen jobba tre dagar till och sen en ledig dag till :P Hehe.
Känns rätt slappt.. :P Men fan va jag trivs.
Dom är så jäkla trevliga och man känner sig välkomnad och som att det man gör betyder något :) Helt underbart..

André är nere i söder, vilket suger lite faktiskt för jag saknar honom :P
Men säkert kul för honom ;)
Tur jag har Madde som kan underhålla mig om kvällarna, nu när han inte är hemma :P
Hoppas han kommer hem snart ;)

Nu ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Vara med Madde blir det väl iaf ;)
Kanske ut å ragga med scorpan ;)

Dagens låt: James Morrison Feat Nelly Furtado -  Broken strings..
Den har nämligen varit i mitt huvud hela dagen :)

Pusspuss på sötis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0