Precis slutat för dagen..

och känner hur skönt det ska bli med en ledig dag imorgon :)
Det har gått väldigt bra idag :P Är nöjd med allt :P
Höll på somna på lunchen, satt så otroligt skönt alltså.
Det är fan sjukt :P blundade och kände hur tankarna försvann :)
Jätteskönt, men samtidigt lite pinsamt. Sitta och sova inne i fikarummet mitt bland folk. Haha.
Men men.. Har nog ärvt det från far :)

Jag har nog inte riktigt föstått det än.. Och jag vet inte när jag kommer göra det.
Men det känns som några tårar kommer falla när det väl sjunker in..
Kommer nog bli lite jobbigt. Fast kan tänka mig att det är jobbigare för andra..
Tänker iaf på er..

Nu tror jag att jag ska leta lite jobb och förhoppningsvis hitta något :)
För mina och Maddes planer känns superroliga ;) Hoppas bara det funkar.. :P

Jag tycker iaf att Sötis kan komma hem nu ;)
Saknar ju dig!! :) puss

Ska gå nu.. Hejs..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har ni för roliga planer?

2009-03-18 @ 19:03:01
URL: http://emmafred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0