Tidiga mornar..

Oja, blir som det när man måste kliva upp vid sex :P Haha..
Men ja.. Jag antar att jag vänjer mig så småning om.
Är ju inte säkert att jag ska jobba dom här tiderna restan av praktiken, skulle få ta nån helg oxå.
I övrigt så trivs jag väldigt bra ;)
Känns lättare när man kommer över sina tvivelfaser på vad man egentligen kan.
För jag kan vädigt mycket, men mitt självförtroende är bajs när jag kommer på nya ställen.
Men jag antar att jag vänjer mig med det med. Haha.

I övrigt så funkar livet rätt bra. :)
Var i backen i går med världens finaste :) Och kul var det.
Även om mina fötter gjorde jätteont ;)
Lite skakis första åket med tanke på att jag inte åkt på två år. Men va fan! :P
Bara att kasta sig ut ;)
Var iaf en trevlig kväll :) Som alla andra när jag är med dig :)

Vi vet inte riktigt vart vi står.
Men jag vet att det är så jäkla kul att umgås med dig, och jag trivs väldigt bra som det är nu.
Men men :) det ordnar sig hur som..

Nu ska jag ta å klä mig, sen ska jag ut på byn en sväng å göra några ärenden.
För jag fick ju faktiskt sluta riktigt tidigt idag, så jag hinner med en massa andra grejer oxå :)
Aja.. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0