Promenad i det fina vädret ;)

Yes, en lång blev det dessutom.. :P
Hade så ont i svanken och blev så otroligt rastlös, så jag tänkte att äsch, men va fan.
Jag går en långsväng så kanske det blir bättre. Men det vette tusan. :P
Lär väl kännas ännu mer imorgon.

Började iaf fundera på att nu är det 37 dagar kvar, och ja.
Fan va trist det känns att lämna alla. Kommer sakna alla tokmycke!
Men va gör man. Jag vill ta studenten, men jag önskar att jag visste hur allt ser ut efter sommaren.
Skulle vara lättare då. Men jag antar att det löser sig :)
Det brukar det oftast göra ;)

Men nu ska jag hoppa in i duschen..

Jag saknar André.. Men snart är det helg ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0