Satan oxå!

Jag hatar Sommaren på ett vis, för jag blir så jävla allergisk mot pollen att jag vill dööööö!!!
Jag nyser, jag är tätt i näsan, det kliar i halsen, ögonen, öronen och man blir tokig! Fan medicinerna hjälper ju inte.
Eller ja, ögondropparna. Men vad ska det va bra för om resten ändå är förjävligt! Åh!!
Ingen som har nån mirakelmedicin? :D
Isåfall, släng iväg ett sms eller en kommentar. :)
För jag börjar blir jävligt less nu..

Idag då.. Idag är det torsdag och en dag kvar till helg :)
Slö dag, ska bara vara på lernia å gå. För jag är klar..
Förstår inte riktigt varför jag ska måsta va där, men men.
Lika bra annars blir väl Hasse inte så glad.

Sista Lerniadagen imorrn oxå. :S
Känns lite mysko efter att ha varit där i tre år, och sen ska man helt plötsligt sluta :S
Men ja.. Studenten närmar sig med stormsteg och den 12 juni smäller det så det står härliga till.
Men först ska balen bli avklarad. :P Pirrar galet i magen när jag tänker på det ;) Men kul ska de bli iaf :P

Aja, ska väl göra mig i ordning för lernia.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Syrran;)

E har de lika jävligt om de är till nån tröst att ni faktiskt är två som lider av detta jävliga:( Inget mirakelmedel tyvärr.....Köpte han förresten en sparkcykel med villkoret att han skulle glömma kepsen;)

2009-05-28 @ 15:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0