Ojoj..

Väldigt trött idag av någon anledning, men jag antar att det är förkylningen i min kropp som aldrig vill försvinna.
Har försökt göra en lista med allt som ska med till S-holm. Det är svårt.
För jag skulle vilja ha med mig allt jag bara kan.
Men tyvärr så går ju inte det. :P Haha.

Så nu imorgon måste jag tvätta, packa, städa och göra massa mer.
Men det går nog bara fint. Sen kommer ju söt hem imorron oxå.
Vilket är bra, för jag vill ju hinna träffa honom lite iaf. :)

Btw, på tal om ingenting. 
Så har jag börjat tänka efter mer när jag kör bil när det är halkigt ute, sen Nettan körde av vägen.
Tur att hon klarade sig bra utan större skador. Hade ju kunnat gå jätteilla.
Men hon hade änglavakt.

Nu ska jag se Desperata husfruar och bara mysa med mina nya tofflor :)
Kanske även dricka lite te. :)

Puss och Kram

Btw, mina nya tofflor som man värmer i micron var helt underbara :)
Tokvarma, toksköna och toksöta.
Dom är rosa och jättefluffiga. Köp sånna :)
Finns på bluebox för 289 tro ja dom kosta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0