Stockholm dag 1.. :)

Ah, vi åkte från Umeå igår kväll 20.40.
Förberedde oss på en lååång natt. Och Det blev det oxå.
Sov inte alls mycket och när vi kom till Emma imorse vid kvart i sju så var jag så sjukt trött.
Pratade ett tag med Emma och Kicki, men fick lägga mig på madrassen och sova. Sen satt de där och pratade ganska länge och varken jag eller Johanna märkte när det åkte in på stan. :) Sov till kvart i 12, sen upp å duscha.
Kände mig så otroligt äcklig efter bussresan.

Sen gjorde vi oss i ordning för att fara ut på stan och leta reda på stället vi ska på imorron kl 9.00.
Gick först och fika lite, för Johänna va hungrig. Sen begav vi oss till Norrlandsgatan 23 NYPE :)
Och flashigt ass hell, såg de ut att vara där. :) Fräänt. Kände pirret i magen komma, men det försvann när vi gick in på Bik bok och kollade.
Sen försökte jag hitta mig nå skor, men får leta mer imorrn :P
Efter det så gick vi och spelade bingo. Tyvärr så vann ingen av oss något. :( Bättre lycka nästa gång brudar.
Efter bingon så blev det god middag. Sushi, har inte ätit sedan jag var här sist.
Så tyckte att det var på tiden.

När vi ätit mat så satt vi å pratade och sedan så kom Alexandra Rappaport in med Bingo Rimér och Katrin Zytomierska med massa barn :P Coolt, ah jag vet.
Nja kanske inte. Men ändå.
Sedan blev det kaffe och sedan bio. Paranormal activity.
Var sådär, men hade hoppats på att den skulle varit såååå mycket bättre. Men ja. Vad gör man?
Blev iaf besviken på den, och hoppas på att det kommer en bättre spökfilm snart.
Nu sitter vi alla hemma hos Emma och är riktiga datanördar. :P Emma i hörnet på sin dator, jag i mitten och Johänna vid dörren :P 
Men kul har vi.

Planerna på en egen/eget pub och Café börjar komma till lite smått. Väldigt kul.
Kommer i så fall bli den hetaste klubben. :)

Gå gärna in på Johännas blogg och kika på bilderna från middagen. 
Vaegkonen.blogg.se

Va rätt jobbigt att säga hejdå till alla igår.
Men vi ses ju snart igen. Ska oxå försöka skriva varje dag, så ni får veta hur det går :)

Saknar iaf André :) Puss

Nu ska jag kika om voddler funkar bättre här nere i Söder :) 
Puss och Kram
/Maja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0