Ja, vad säger man?

Har nu bott i min lägenhet i en vecka, och jag kan bara säga er.
It feels greeeeat!!! :) I´m so happy.. :D

Hmm, annars då? Det är som lugnt.
Sjuk såklart, men ja. Det funkar.
Jobbar i helgen oxå. Men ja, funka ju bra när man får betalt för att gå hem :)

Tagga till nästa helg! Halloween och bara trevligt!
Så Lse då till Helena och Alex. :P
Ska på dollar, lindex och åhlens :P Ska köpa toapapper och annat nödvändigt på dollar, en ny bh på lindex.
Och sen en ny mascara på åhléns. Sen kanske man hittar något annat oxå såklart..

Ikväll ska vi ju heller inte glömma att ställa om klockan igen. Bakåt för er som inte visste. (Ärligt talat så visste inte jag heller åt vilket håll förrän jag ringde mor och frågade.)

Usch va jag har lite att berätta känns det som. Det händer som inte så himla mycket.
Men äh va fan. Jag är nöjd med livet.
Everything´s gonna be alright. :) Lalalala.. Ja.
Cp som vanligt.. 
 
Har sån jävla rethosta. Varenda gång jag tar ett andetag med munnen, så känns det som om jag kommer hosta upp lungorna :( Jävla skit förkylning :(
Men ja, nu kan då iaf inte svininfluensan komma in å döda min kropp. Vilket är ett plus :)

Äsch nu babblar jag ju bara på om absolut ingenting, skulle säkert kunna sitta här och skriva i flera timmar om absolut ingenting. Men jag lämnar er ovetandes om vad jag skulle ha skrivit här efter :)
så...

Puss och Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0