Nu kanske..

Ska försöka bättra mig med bloggen Nettan! :P Haha..
Men det är svårt när jag aldrig har tid att sitta här vid dumburken :P

För övrigt så rullar väl livet på antar jag. Nyss flyttat in i lägenheten och jag njuter av varje sekund här.
Helt underbart att äntligen få något eget. Jobbet går super och jag stortrivs..

Enda som är skit, är att jag saknar Nettan och Angelica galet mycket. jag va ju med dom jämt förr, typ varenda jäkla kväll. Och nu är man glad om det blir en gång i månaden :( Suger så jävla mycket. Usch..
Va mycket kul vi haft med varandra. Ni är bäst!

Ska göra någon nytta nu..

Tur André finns och gör livet lite enklare iaf :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du det hördes bra de. bra att du börjar tagga redan nu för de gör jag också!! - tror angelica gör de med :P haha.. Vi få ta någon helg framöver då ja å angelica kom upp till dig :)

2009-10-19 @ 16:41:25
URL: http://jeanettec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0