Omtumlande vecka!

Minst sagt. men nu är den över och en ny har startat. :)
Flyttat och stått i. Har haft många olika känslor denna vecka. Känns som om jag varit ett emotionellt vrak hela veckan. En liten sak har puttat mig över gränsen och tårar har varit nära :(
Men nu känns allt mycket bättre.
Kände ett lugn imorse när jag vaknade och såg André där. Kändes så skönt :)

Idag då. Det snöar och André är överlycklig. Haha. Jag skulle mest vilja att det fortfarande var sommar.
Men men.. Snart får man ju iaf köra skoter, och det är ett plus :)

Jag trivs så jävla bra här hos mig nu :)
Uppskattar verkligen all hjälp jag fått från alla. Hoppas ni vet det.
Även om jag är kass på att berätta för alla hur mycket eran hjälp betyder för mig.
Så Tack! Ska verkligen försöka bli bättre på att tacka folk, när jag får hjälp.

Ska nog ta å skruva ihop mitt sängbord nu, sen ska jag ner till mamma och köpa bordstabletter till mitt nya bord :)

Men men. Ha en underbar dag alla!
Så hörs vi förhoppningsvis snart igen :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0