Ännu en natt med jobb...

Åhh, ganska less nu. :P Å jag har lixom varit här i 1 1/2 timma.
Natten kommer bli lååång..

Hur som helst, min dag idag har bestått av att sova och sova lite till.
Kom hem runt kvart över nio. Slocknade direkt och vaknade igen kl 13.00.
Åt lite, sen så såg jag tv å vilade mig. Orkade verkligen knappt röra mig. :P
Somnade sedan om igen och vaknade halv 8. :)
Så jag borde inte vara så trött i natt. Hoppas på det iaf.
Men de jag tänker på att efter den här natten har jag endast en natt kvar. Ska bli så gryyymt skönt :)

Å snart blire ju minisemester oxå, vilket inte heller är fy skam. :)
Undra vad man ska hitta på för trevligt då.. Någon som har nåt förslag? ;)
Och imorrn äre löning. Yes! Säger jag bara. Är otroligt trött på att inte ha några pengar och tvingas typ leva på min mor. :/ Känns inte sådär jättebra när man är 20 år gammal och äter mat hemma hos mamma och pappa. :)
Inte för att jag klagar, de är rätt skönt. Men man känner sig inte så vuxen kanske. haha

Imorrn måste jag iaf måla min byrå så jag kan börja organisera mitt sovrum å kanske börja sova där igen. :) Eller vad säger ni? Ingen som har en billig tv till salu btw, behöver endast en liten så jag kan se tv innan jag ska sova. :) Hör av er isåfall.
Nu väntar tvn, å jag hoppas det är nåt att se inatt. :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0