Hmm, vaknat på fel sida idag?

Jaa, jag tror tyvärr det :(
Känner mig inte alls på topp och irriterar mig på småsaker.
kan heller inte sätta fingret på vad det kan bero på. Vissa dagar är väl bara så antar jag.
Skulle mest av allt vilja vara ledig i helgen och kunna gå ut med mina vänner.
Men nej! De går inte.
Det går ännu mindre nu oxå för att jag måste börja klockan nio på lördag istället för elva.
Jag ville inte ut för att supa, jag ville ut för att träffa folk och umgås med mina vänner.
Hmm, men men. Antar att detta är det så kallade vuxenlivet.
Önskar bara ibland att vissa andra oxå kunde växa upp och lära sig att ta lite ansvar för deras arbete.
Men jag tror inte att det kommer hända inom en snar framtid.

Detta måste få en ändring. Jobbigt att vara irriterad och deppig.
Så någon snäll människa får gärna göra mig glad. Vet inte på vilket sätt.
Men ni kan väl fundera ut nåt kul som får mig att skratta :)

Ska fortsätta jobba nu.
Ha en bra dag, för jag ska iaf försöka att ha det.
Hejs!



Titta Johanna, en bild ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

Söt du är majsan! ;) jattefint!

2010-08-27 @ 21:54:03
URL: http://vaegkonen.blogg.se/
Postat av: Syrran;)

Ägglossning!!!!!!!!!!!!!! ;)

2010-08-28 @ 09:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0