Ja, kanske var en väldigt dålig dag igår. Men idag är det betydligt bättre!

:) En glad gubbe idag faktiskt. Ja som sagt i rubriken redan.
Jag har en mycket bättre dag idag. Känns faktiskt rätt okej.
Vill mest att helgen ska vara över så jag kan få vara lite ledig :)

Men ikväll slutar jag iaf klockan nio, för min snälla mamma kunde komma lite tidigare så jag hinner umgås lite med mina bästa brudar Johanna, Elina och Linda.
Vilket känns super, känns som om jag behöver träffa lite folk. :)
Man kan inte bara jobba heela tiden. Visst hade gärna varit ledig.. Men man måste ju tjäna pengar oxå..

Ska fortsätta jobba nu, så de blir ett kort inlägg..
Hör sen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Syrran;)

Du ska va glaa, glaa att du slipper va sjukskriven!!Hoppas ni hade en trevlig kväll/natt igår:)

2010-08-28 @ 09:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0