Jobb ännu en dag, men solen skiiiner ;)

Vilket gör dagen till en underbart härlig dag ;)

Igår när jag slutat så drog jag å Sandra raggen en sväng, sen blev de middag på frasses :) Gott som vanligt. :)
Å efter de ragga vi en sväng till, sen drog hon hem till Paue. :)

Då åkte jag hem å la mig i soffan, slocknade i två minuter, men då ringde André å väckte mig. :P vilket var lika bra. Sen såg ja tv, å sen ringde André upp igen. Han skulle till Långsele å jobba, så vi prata typ 2 timmar. :)
Alltid lika trevligt att prata med världens bästa vän!!!! :) Du får mig att må bra, än om saker inte är som de brukade. Men du kommer alltid vara min bästa vän!! André, Glöm aldrig det! <3

Sen efter det blev de en prommis på ca 45 minuter, sköönt som fan. Å efter det en dusch.
Kröp sedan ner under täcket i soffan å myste till Sex and the city. Men såg aldrig klart de andra avsnittet. :P
Råka somna :) Men sköönt va de för jag skulle ju upp å jobba idag :)

Å här sitter jag nu å väntar på att tiden ska gå, om en stund ska jag, mor, clara å Elias ut på hembygdsgården å fika :) Stackars syster ligger ju på operationsbordet idag :( Krya på dig älskade syster!!!! Älskar dig!

Nä, nu ska jag fortsätta jobba!
Ha en bra dag! <3 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0