Jobb i natt.. ;)

Känns de kul? Nja, kan jag inte påstå.
De är så spöklikt här om natten å känner mig inte riktigt trygg. Hade gärna haft en varm arm runt om mig i en säng istället. :P
Men nu är detta läget de två kommande nätterna. Men har man pengarna i skallen går de mesta! :)
Eller vad säger ni.. :)

Idag har jag haft slödag/städdag. Har dammtorkat, dammsugit och torkat golven. :P
Men kan någon svara på detta, varför går det alltid mycket lättare att städa på tex jobbet än hemma.
För om jag jobbar är jag världens renligaste människa, håller snyggt å rent jämt å ständigt.
Men hemma, där är jag glad om jag kan hålla de fint en dag efter att jag städat.
Vad äre med hemma som gör allting så jobbigt? :P
Kanske äre för att man får pengar på jobbet. Hmm, ja vet inte.
Men borde bli bättre på att hålla rent hemma. SKA bli bättre.
Från och med nu. :)

Hade en sån fin och mysig dröm i natt.
En väldigt fin och nära vän till mig hade somnat hos mig, å väckte mig på morgonen med en kyss på kinden å viskade i mitt öra. Du är fin, Du är min och jag älskar dig!
När jag sedan vaknade och märkte att det hela var en dröm gjorde lite ont i mig faktiskt.
Hatar att jag känner som jag gör, när jag absolut inte borde. Vet heller inte vart jag ska göra av känslorna.
Känns dumt att prata med dig om det oxå. Även om jag vet att jag kan det.
Du är ju trots allt min bästa vän, och kommer alltid att vara det. <3

Men nog av sorgligheter.. :) Ska väl återgå till jobbet med att hålla mig vaken. :P
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0