Ny start på ett nytt liv, men kanske skulle man skaffat sig en ny bil oxå? ;)

Vad tycker ni? ;)
Är så gryyyymt sugen på en ny bil. Sälja gamm Passaten å köpa sig nå fräschare å bättre :)
Men vet inte riktigt vad jag är sugen på. :) Hmm, svårt svårt.

Men tror iaf att det är dags. :)
De är dags för allt. Ska börja ett helt nytt liv.
Ska äta bättre, motionera mer, sova bättre (kanske tom sova i min säng, å inte i soffan), spara mer pengar, leva mitt liv för mig och ingen annan!
Kännner mig peppad på en nystart! :)

Så mycket som är så fint och bra i mitt liv, ingen idé att leva i den förflutna.
Gå vidare och sluta tycka synd om sig själv :)

Snart bär det iaf av till Stockholm, sen ska vi ju snart till Turkiet! :) Har sååå mycke att se fram emot! :)

Dags att fortsätta jobba! ;) Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tagga tagga tagga tagga tagga tagga!!! :D :D

Kommer bli fucki'n awesooome!! :D

Miss you darling! thihi

2010-08-07 @ 00:45:09
URL: http://vaegkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0