Ojoj, nu vare visst ett tag sedan igen..

Ooops.. ;)
Men ja, ändå inte lika länge som förut. ;)

Idag äre jobb som gäller. Har jobbat sedan kl 9.00 imorse. Å slutar kl 22.00 ikväll.
Vilket jag längtar till. För sedan är jag ledig i två dagar igen.:)
Å de ska bli fest i helgen i Lse på en dag på stan. Ska bli väldigt roligt.
För Emma och hennes fina tjej är uppe i Norrland, plus att Helena oxå är här.. Känns super att ha de bästa i närheten. Sen ska vi ju va med Nettan, Angelica å Jim! ;)
Alltid lika roligt ju.. ;)

Hmm, finns de nåt mer att berätta?
Jobbar bara nästa vecka, sen är jag långledig med hela sju dagars ledighet :)
Känns superbra kan ja lova.. :) Efter ledigheten jobbar jag två pass å efter det drar vi till Alanya!!!!!! ;)
Så de ska bli härligt att komma bort ;)

Nu ska gubben ha middag!

Puss å Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0