AAAAAAJJJJJ SOM FAN!!!

Fick sånt otroligt sug efter att spela gitarr, och eftersom ja inte spelat på länge.
Så tänkte jag då att jag skulle stämma den, hämtade gitarren och stämapparaten.
Satte mig här vid köksbordet, stämde och de gick bra.
Sen sista e strängen fick jag en tanke, att tänk om den går av nu och snärtar mig rakt i ansiktet eller nåt.
En sekund efter jag tänkt den tanken går strängjäveln av.
Snärtar mig rakt på handen och ger mig ett jävla sår som svider och blöder :(
Ont som fan har jag nu, det ilar och svider massor.
Tur iaf att de inte blev i ansiktet. :/

Blev arg och irriterad, så ja gick en prommis med Sandra för att lugna mig lite. :s
Jävla skitgitarr och de jävligaste av allt. Är ju att suget efter att få spela sitter ju kvar..
Åh nu kan ja inte det, för jag har inga extra strängar hemma. :(

Hmm, får väl trösta mig med att jag köpte naturgodis som smakar sushi..
God natt!

Kommentarer
Postat av: Elina

vars köpte du det naturgodiset?:P

Tänkte, ja som aldrig ha ätit sushi kan ju smaka godisen först:D hahaha

2010-12-10 @ 20:02:32
URL: http://aaniile.blogg.se/
Postat av: Maja

De finns på billisten :) de heter typ Asien mix eller nåt sånt. :) de finns en speciell godis där. Den är typ ljusbrun, avlång och har grönt sjögräs lindat om sig. :) den smaka mest sushi ;)

2010-12-10 @ 21:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0