Ännu en förkylningsdag på jobbet..

Känner mig inte alls 100, snarare 20 idag :( Är trött slö och har ont överallt typ :P
Men men, bara att bita ihop de sista 3 timmarna.
Den här dagen har flugit förbi och de är skönt.
Imorrn vankas de stan (Lycksele) med mamma. :D Lite julklappsshopping och kanske hittar jag förhoppningsvis några skor att ha till nyår. :)

Sen hoppas jag på att mina gitarrsträngar kan komma imorgon, och att jag kan hämta ut löshåret jag ska få i julklapp av mamma och pappa! :)
På tisdag ska de fixas massor inför julen med allt från rullader till städning.
Plus att Helena komma till mig imorgon! :)
Så kan absolut inte vara sjuk nu. Och tänker inte ens ta någon feber, för då blir man bara sjukare.. :)
Och såklart får vi inte glömma att på onsdag kanske vi får veta hur de blir med huset i Huddinge!
Så alla måste fortsätta hålla tummarna för oss! :D

Såå, de blev ett snabbt inlägg idag. Ska fixa nån middag åt oss nu.
Annars blir de en lugn kväll!

Have a nice night!
Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Elina

Löshår?:) Vad spännande, vad äre för nå?

Äre riktigt som du kan tvätta, platta oså?

Hur sätter du fast de?

2010-12-19 @ 17:40:52
URL: http://aaniile.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv; Okej!:) hoppas det går då!

Men jävlar när morgan har gått klart utbildningen då ska vi nog förflytta oss söderut! ;)

2010-12-19 @ 18:26:30
URL: http://vaegkonen.blogg.se/
Postat av: clara

har du tittat på något jobb du måste ju ha det innan man kan flytta någonstans ellerhur:)

2010-12-19 @ 20:34:29
Postat av: Maja

Jag letar för fullt! :) ska höra med din assistans pm dom kan fixa nåt ;)

2010-12-19 @ 21:51:51
Postat av: clara

ja vad bra

2010-12-20 @ 14:27:42
Postat av: Johanna

sv: Ja det tyck jag! ;)

2010-12-20 @ 18:51:45
URL: http://vaegkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0