Äntligen funkar Blogg.se igen! :P

Försökte ju blogga igår, men de gick inte alls.
Så tillslut gav jag upp.. :)
Just nu så är jag lite i valet och kvalet om jag ska byta till nattstad eller inte. :P
Vet många av mina vänner som gjort de, och ärligt talat så funkar det garanterat mycke bättre än blogg.se.
De strular ofta här och ja. På nattstad får man även lite betalt för att man bloggar. :)
Så jag ska fundera ett tag till och när jag bestämt mig, säger jag till :)

Känns lite konstigt att jag kliver på jobbet om ca en timma, när många andra går på helg.. :S
Men de är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen. :)
Det blir ju mycke pengar, så de är ju kanon! :)

Idag har jag verkligen inte gjort nåt alls, mest legat framför tvn med huvudvärk.. :(
Taggat inför helgens jobb mest.. :)
Och nu hade jag tänkt ta en liten prommis, men de är snöstorm ute typ.
Så de kändes inte sådär jättekul kan jag faktiskt medge.. Får väl se hur det blir.. :)
Hoppas ni får en trevlig fredagkväll! :D
För de ska förhoppningsvis jag ha. :P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0