Fredag :)

Sov länge imorse, tog lite sovmorgon. :) 10.30 slog jag upp ögonen och insåg att jag var ledig idag ;)
Så jag såg mitt dagliga program, våra bästa år.
Åt frukost och bara njöt av ledighet. :)
Kastade mig sedan i duschen och packade ihop tvätt.
Tvättade en tvätt, sen åkte jag till mamma på jobbet och surrade lite.
Sen förbi på jobbet en sväng. ;) Åkte oxå på Boa och handlade inför jennys fest imorgon!
Hämta mamma sen åkte vi hem å åt middag från sibylla idag. :P Ibland orkar man bara inte annat.
Tvättade lite till och sen åkte jag hem.
Och här sitter jag nu :)

Ikväll blire Idolfinal med morötter, gurka och dipp som gäller :)
Myys helt enkelt.. :) Hoppas även på sällskap!
Vem vet ;)

Jay och Minnah i final ikväll! :)



Ha en bra helg! Får se om jag hinner blogga nå mer i helgen! :)
Annars får ni ha det bra som sagt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0