Jobbat och jobbat lite till! :)

Vaknade imorse av att min mor ringde mig :)
Hon ville ha hjälp på affärn, å visst sa jag ja till det. :) Även om ja kanske inte är så duktig där, men ändå! :)
Fick ju lite gjort iaf.. :)
Och efter det drog jag vidare till mitt riktiga jobb. :) Kände redan på tygaffärn att jag hade en känsla av huvudvärk. Men tänkte inte mer på det.

Kom sedan hit på jobbet och åt middag, sen komme huvudvärken ordentligt! Så nu sitter jag här med ett dunkande huvud, har tagit två alvedon. Så får se om de hjälper!
Jag vill verkligen inte bli sjuk igen! Sist va jag ju så dålig att ja knappt kunde stå på benen!
Och imorrn är det ju helg igen! Inte kan man vara sjuk när det ska julbakas ju!
Hmm, får hoppas att en god natts sömn gör det hela bättre! :)
Tycker det verkar som om alla är sjuka nu för tiden! Vart man än är, så snoras de, hostas och nyser det.
Snart få man väl gå med en gasmask och handsprit överallt!

Nä, nu ska jag sluta gnälla! :)
Hoppas ni får en trevlig kväll!
Puss <3

Du får mig i för sig att må mycke bättre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0