Kallt och jävligt! :S

Idag är jag trött.. Somnade till å me en timma före jag skulle till jobbet! :S
Har inte gjort så väldans mycket idag, vaknade, såg våra bästa år, åt frukost, sen tog jag mig en kylig promenad ner till Mamma och sedan till Elina för att byta tillbaka byxorna som vi bytte en sen kväll under en pågående fest! :P Haha, men de var en annan historia! ;)
Sen gick jag hem igen å tittade på min bil som står utanför huset. Kan nästan säga att den knappt syntes av all snö.. Haha.

 
Så såg den ut! ;)
Orkade knappt styra undan all snö från den. ;) Men ett steg i taget. :P

Känns lite bättre med förkylningen idag iaf, så de är ju ett plus. :)
För jag jobbar ju nu ikväll till 22, imorrn från 8-22 och även fredag 8-22.
Så de blir ett par tunga dagar. Men så länge man har pengarna i åtanke funkar det ju iaf ;)

Vi har heller inte fått veta något om huset än. Men vi hoppas på ett svar senare ikväll. :)
Skriver väl så fort jag vet nåt!!

Nu ska jag ta å fixa middag till oss.. :) Ha de bra!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha skit kul ......

för mig ialla fall jag fick lov



lov lov underbara lov

2010-12-22 @ 17:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0