Okej, nu var det ett tag sen igen.. :P

Men de ha varit jul och jobb och sånt där som man måste göra. :P
Så har helt enkelt inte haft tid. :P
Har fixat massa inför nyår oxå. köpte skor igår och hårfärg.
Färgat håret idag och satt in löshåret. ;) Blev kanon tycker iaf jag! ;)
Sen är de ju även den tiden på månaden när alla räkningar ska betalas.
Så de gjorde jag idag, å så helt plötsligt var man pank igen. :P
Eller pank å pank är jag inte. Sparar ju massa som jag inte får röra. :P

Har även beställt flygbiljetterna till Stockholm den 27.
Så ja, jag ha så mycket att se fram emot känner jag! :)
Ang huset vi mailade till, så har vi än inte fått något svar. Så vi tar det som ett nej.
Så vi har mailat flera andra hus istället, så de är bara att hoppas!
Men nu ska jag göra mig klar för att gå på jobbet! :D

Ha en bra kväll! :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0