Onsdag - Personalmöte och Julbord :)

Yes, klockan 16 åker jag till jobbet för personalmöte, efter det bär det iväg till Hotell toppen för julbord. ;)
Kommer bli kanon..:) Har precis bestämt vad det blir för kläder idag.
Inget märkvärdigt, svarta leggings, en svart längre skjorta med ett vitt bälte. ;)
De får duga! :)

Gårkvällen var trevlig, umgicks med André. Som alltid är trevligt.. ;)
Sov tidigt gjorde ja igår oxå.. :) Skönt.
Men sov ändå till halv 12 idag. :S Är nog påväg att bli sjuk känns de som.
För de verkar som om ja aldrig blir pigg. Kan typ sova hur mycke som helst. :S
Vill inte bli sjuk... Får ju helg imorgon! :(

men nu ska ja sminka mig och fixa håret. :)
Ha en bra dag och kväll. Får väl se om jag bloggar mera när ja kommer hem! :)
Puss


Kommentarer
Postat av: Systeryster;)

Sitter här o mumsar på en banan, de andra äter middag men jag måste ju lämna plats för julmaten;) ses sen!!;)

2010-12-08 @ 16:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0