Så var det bara en dag till Julafton!

Åååhh, så mysigt tycker jag! Jag älskar verkligen julafton och allt som hör till.
Mysiga stunder med familjen och god mat. :)
En härlig känsla helt enkelt! :)
I år är det ju dock lite annorlunda eftersom jag jobbar. Men äsch!
Han är ju som en familjemedlem så de gör absolut inget alls! :)
Vi kommer ha otroligt mysigt kan ja lova.

Idag däremot är det egentligen inget speciellt. :)
Vi ska mysa på här som vanligt och sjunga jullåtar och bygga upp julstämningen ordentligt innan imorgon! ;)
Men nu ska gubben upp! :)

Ha en bra dag om vi inte hörs något mer idag! :D
Puss


Bilden hämtat från google!

Kommentarer
Postat av: clara

ja jag längtar också till imorgon när ska ni till mormor före eller efter kalle vi ska kanske se kalle anka hemma



jul jul strålande jul

2010-12-23 @ 13:36:16
Postat av: Maja

Vi kommer åka dit redan vid lunchtid..

Varför ska ni de? :S

2010-12-23 @ 13:56:13
Postat av: clara

jag vet inte vi får se är inte säkert god jul maja önskar alla i familjen sandberg/fredriksson

2010-12-24 @ 09:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0