Snart är det helg! :)

Om ca 3 timmar går jag på helg! :) Kan de bli skönare? ;)
Nu har vi ätit, diskat, gjort veckosallad och druckit kaffe.
Så nu tänker vi ha fredagsmys med tända ljus, glögg och lite karra! :) Även om de inte är lördag! Så de så! :)

Men jag tror jag är påväg att få en ordentlig snuva. Ha säkert nysit 20 gånger den senaste timmen! :S
Fruktansvärt jobbigt! Hoppas det går över snart! :)

Annars idag har jag inte gjort speciellt mycke! Legat hemma och försökt bota min huvudvärk mest.
Tog mig ut och handlade en sväng oxå innan jag började jobba! Så de var väl positivt! :) Träffade sandra oxå en sväng. Fick se henne med löshåret hon satt in! :)
Blev själv såååå sugen på att köpa löshår!
Fast Mamma om du läser detta, så önskar jag mig det i Julklapp! :)
Tänkte bara så du vet! :)

Men nu ska vi mysa på!
Ha en bra kväll! :)
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0