Första lediga dagen idag av sex :)

Jajjemen, och vilken hääärlig dag detta har varit :)
Vaknade först upp med den fetaste hjärtklappningen och bara flämtade. Va riktigt livrädd för första gången på lääänge.. Drömde en riktigt vidrig dröm inatt, André jagade mig och skulle döda mig!!!! Fattar ni vilken känsla.
Har nog aldrig sprungit så fort förut. Haha.
Men sen när jag insåg att det bara var en dröm, så blev jag otroligt lättad! :)

Klev sedan upp å åt frukost. Såg lite Tv och drack mitt morgonkaffe. :)
Sen tänkte jag att ne, nu måste jag ta mig i kragen och städa upp här.
Så då gjorde jag det. :)
Hann börja och nästan bli klar, när André ringde mig och två sekunder senare plingade han på dörren istället.. :)
Så då satt vi å prata, sen lekte han möbelihopskruvare. :) och lagade min hylla och lådorna :) Tack Babe!

Efter det blev det lite bus och myyycke skratt. :) Har typ blåningar och skrapmärken efter dagens strid. :)
Men kul var det iaf! När vi busat klart så bar det iväg ner till Mamma på affärn.
Och lämnade stället med gardiner och bordsunderlägg.
André köpte gardinerna och jag underläggen. :)

Sedan skiljdes vi åt, och jag gick på ica och handlade grejerna jag behövde för sushi :)
Hem å prata med Nettan i telefon som var superläänge sedan. Så det var jättekul.
Gjorde även suhin samtidigt och nu har jag nyss ätit och diskat undan, och städat klart det jag inte hann idag, sedan hamnade jag här.
Ska strax hoppa in i duschen, ska bara dricka upp kaffet. :)

Ha en bra kväll hörni! :)
Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0