Skotertur med André :)

Yeah, riktigt fin dag idag.
Solen sken och bara typ 6 minus :) Helt underbart.
Massa snö och såklart körde vi fast. Haha
Eller ja, jag körde fast två gånger och André en gång. :)
Men riktigt kul var det. Man vill bara ha meeer! Haha
Har en bild på André när han står nere i en bäck och dricker vatten. :P Orkar inte hämta sladden så jag kan lägga upp den:) De får bli någon annan dag. Tack för idag iaf! Puss

Kommer tyvärr ha träningsvärk imorgon :(
Känner det redan i axlarna. Haha. Men det är sånt man får stå ut med när man kör lynx. :)
Den gå så hårt, så man måste verkligen hålla i sig för att inte flyga av. :)

Happ, annars då?
Händer väl inte så mycket. Förutom att jag fyller 20 år på onsdag!!!
Känns så konstigt. Att jag med kommer bli så gammal.
Man har gått å väntat i evigheter känns det som. Och ja, 19 år är väl en rätt lång väntan. :)

Hmm, ja. Snart stockholm 36 dagar kvar bara :)
Men nu ska jag spela frågesport med Emma.. :)

Puss och Kram


Who doesn't long for someone to hold
Who knows how to love you without being told
Somebody tell me why I'm on my own
If there's a soulmate for everyone

Soulmate - Natasha Bedingfield

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0