Ojojoj, nu va de längesedan :)

Jaa, inte så mycket som hänt, annat än att jag jobbat otroligt mycket denna månad. :)
Men pengar, pengar, pengar :) Det sitter fint när löne specen kommer. :)

Sitter för tillfället på jobbet, och kan lova att det är gaaaaaanska seegt i natt. Har inte speciellt mycket att göra så ja.. Längtar tills klockan slår nio imorrn och jag kan åka hem å sooova :) Så jäätteskönt kan ja lova.
Sen ledig i två dagar och då blire nog att rasta skotern :)
Jobbar dessvärre helg så jag hoppas på jäättebra väder, så jag å gubben kan hitta på något kul istället för att bara sitta inne.

Men men.. Nu åter till Tv:n tror jag..
Btw:) 16 mars åker jag till Stockholm igen :) Längtar!
Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad ska du göra i Sthlm utan mig?????!!!! :p

2010-01-31 @ 00:08:20
URL: http://vaegkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0