Hmm, vad ska man säga?

Jadu, det var en bra fråga.. :)
Jag har jobbarhelg i helgen, vilket innebär att jag jobbar fredag 15-22, lördag 11-22, söndag 11-22.:/
Känns lite drygt, men ja tjänar myyycke pengar. :)

Längesen ja uppdaterade nu, men jag ha lixom inte haft någon ork eller vilja till att uppdatera.
Har väl inte mått speciellt bra på sistone, men det är inget jag orkar dra upp.
Men till dig, om du läser detta så ska du veta att du är den bästa i mitt liv.
Finns ingen som du, och kommer aldrig göra det. Jag sätter högt värde på våran vänskap. Och hoppas verkligen att det kommer att bli som förut.

Hur som helst så är det ca 43 dagar kvar innan jag Elina och Johanna åker till Turkiet, Alanya! 13 Sempteber åker vi från vännes med nattåg till Arlanda!
Kommer bli sjuuukt najs och jag längtar galet mycket alltså!! :)

Ska bli så skönt att komma bort och få skingra tankarna ifrån allt som hänt. :/ Förhoppningsvis kan jag även åka till Stockholm den 13 Augusti om jag bara får någon som tar mitt pass den dagen! :) Hoppas hoppas!!!
Vill verkligen ner till Emma! Behöver henne mer än någonsin nu!

Nu ska jag väl ta å fortsätta jobba, men ska försöka bättra mig på uppdateringarna! :)
Pusspuss


If everything was everything
But everything is over
Everything could be everything
If only we were older
Guess its just a silly song about you
And how i lost you
And your brown eyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0